Selecteer een pagina

Alexa Hakkenbrak

Alexa Hakkenbrak is initiatiefneemster, artistiek leider en theatermaker bij Part Two. Met haar brede ervaring in de theater- en creatieve sector is ze een inspirerende kracht.

Van jongs af aan heeft Alexa een diepe liefde voor theater en kunst gehad. Na het afronden van haar studie aan de Fontys Hogeschool voor de Kunsten (Rockacademie) speelde zij bij meerdere gezelschappen als performer en muzikant. Alexa gelooft sterk in de kracht van theater, muziek en beweging als middelen om expressie, zelfvertrouwen en empowerment te bevorderen.

Alexa heeft een schat aan ervaring opgebouwd in het werken met diverse doelgroepen, waaronder jongeren die te maken hebben met uitdagingen en kwetsbaarheden in hun leven. Ze heeft gewerkt als theaterdocent, regisseur en coach bij verschillende culturele organisaties en instellingen waaronder Stichting Young Perspective (Young in Prison). Haar focus ligt op het creëren van een veilige en inclusieve omgeving waarin jongeren zich vrij kunnen uiten en hun eigen stem kunnen vinden.

Als artistiek leider binnen Part Two is Alexa verantwoordelijk voor het vormgeven en coördineren van het artistieke proces. Ze werkt nauw samen met de docenten, coaches en partners om een inspirerend en uitdagend programma te bieden.
Met haar unieke talenten en expertise draagt Alexa bij aan de missie van Part Two om jongeren te ondersteunen en te empoweren. Ze gelooft in de transformatie kracht van kunst en is vastbesloten om verhalen te vertellen waar mensen door geraakt worden.

Imanuelle Grives

Imanuelle Grives is een gevestigd actrice en initiatiefneemster van Stichting Part Two. Zij is met haar indrukwekkende acteercarrière en haar persoonlijke levenservaring een inspiratiebron voor jongeren en jongvolwassenen.

Imanuelle heeft voor zij doorbrak als professionele actrice de opleiding ‘Maatschappelijk Werk en Dienstverlening’ afgerond. Vanuit die opleiding en haar affiniteit met acteren heeft zij jarenlang gewerkt als trainingsactrice binnen justitie, hulpverleningsinstellingen en voor scholen en dit werk ook een tijd vanuit een coaching rol vervuld. Haar naam heeft zij gemaakt in de Nederlandse entertainmentindustrie door haar opmerkelijke optredens op zowel televisie als in het theater. De bekendste projecten zijn: ‘Vechtershart’, ‘Celblok H’, ‘Wie is de Mol?’ en ‘Special Forces’. Daarnaast heeft ze ook rollen vertolkt in films als ‘Alleen maar nette mensen’, ‘Weg van Jou’, ‘Vechtmeisje’ en ‘Romaysa, de film’.

Hoewel Imanuelle vooral bekend staat om haar talent als actrice, heeft ze ook persoonlijke uitdagingen in haar leven gekend. Ze heeft deze uitdagingen met behulp van haar netwerk en goede hulpverlening overwonnen en deze reis openlijk besproken in haar boek ‘ Mijn Vechtershart’, waarin ze haar ervaringen deelt en anderen inspireert om te leren van hun fouten, te vechten voor hun dromen en te investeren in persoonlijke groei.